A program, a megvalósítás időszakában kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ne csak a közvetlen célcsoport, hanem a szélesebb nyilvánosság is értesüljön a Felhívás által középpontba állított téma relevanciájáról. Ennek érdekében kommunikációs kampány keretében minél több állampolgárt kíván a pályázó konzorcium megszólítani fizetett hirdetésekkel, a sajtókapcsolatok aktív, a kötelező nyilvánosság biztosításán túlmutató ápolásával.
Nyitó sajtótájékoztató rendezvény sajtóközleménye: Sajtokozlemeny_20171026_kisker_nyito
Mérföldkő sajtótájékoztató rendezvény sajtóközleménye: Sajtokozlemeny_20180205_kisker_merfoldko
Záró sajtótájékoztató rendezvény sajtóközleménye: Sajtokozlemeny_20180716_kisker_zaro
Szórólap – Biztonságos és egészséges munkahelyeket a kiskereskedelemben: GINOP-534_Kisker_szorolap